Продавець Diorik розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1489 відгуків
promo_banner

Менеджер найближчим часом з Вами зв'яжеться

Днепр проспект Дмитрия Яворницкого 109, Дніпро, Україна
+380 (68) 123-46-16
+380 (50) 019-87-24

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Випадково додалася чи переплуталася позиція на замовлення? Під час перевірки посилки під час отримання Ви побачили пошкодження товару? Розуміємо, що непорозуміння іноді трапляються. Просто розкажіть нам про проблему, а ми допоможемо швидко вирішити. 1. Якщо при отриманні посилки доставлений товар не відповідає замовленню, кур'єр або менеджер на пункті видачі на ваше прохання забере його та поверне оплату. На пункті видачі посилок поштових служб-партнерів та при отриманні посилки з ЄС також можливе повернення, але не окремих позицій, а всієї посилки. 2. Якщо проблему виявлено пізніше, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото чи відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути, написавши нам на Viber за номером (068) 123 46 16. Якщо товар не відкритий, а цілісність упаковки не порушена, протягом 14 днів з моменту придбання ви можете повернути продукт. На жаль, навіть найвідоміші бренди не застраховані від збою на виробництві. Якщо ви знайдете шлюб, скажіть нам. Наш менеджер запропонує можливі рішення, а у разі обміну чи повернення товару розповість, як надіслати посилку нам. Будь ласка, обов'язково зберігайте упаковку зі штрих-кодом товару, при зверненні ми попросимо надати і сам товар або товари, що входили в набір (без пошкоджень під час розпакування та використання), всі комплектуючі та упаковку товару зі штрих-кодом виробника, а також документ, що підтверджує придбання товару у нас. Орієнтовно протягом 5 робочих днів після отримання посилки ми вивчаємо повернені позиції, приймаємо рішення про повернення коштів. Єдине прохання: не повертайте нам товари, придбані в іншому магазині, продукцію, якою ви користувалися, а також вироби, з яких немає аргументованих причин для обміну чи повернення. У всіх інших ситуаціях ми намагатимемося допомогти швидко і легко оформити обмін або повернення. З усіх питань Ви можете зв'язатися з нами за телефоном: (068) 123 46 16

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner